Adobe Campaign med vänner
Adobe Campaign förstärkte Adobe’s erbjudande på martech-marknaden redan 2013, i och med förvärvet av Neolane, och har sedan dess utvecklats vidare och skapat många härliga kundupplevelser åt tusentals kunder. Integrera med fler produkter i Adobe Experience Cloud för att låsa upp ytterligare kraftfulla möjligheter.
Kundresor
Kunder hittar till ert varumärke på olika och egna vägar. Genom att identifiera och segmentera kunder utifrån exempelvis intresse, lojalitet eller fysisk plats kan ni med Adobe Campaign få veta vilka era kunder är och hur ni på bästa sätt håller kontakten med dem och behåller dem som kunder, från den stund ni värvar dem.
Automatiserad Marknadsföring
Ni behöver inte välja mellan individuellt relevanta meddelanden och engångsutskick. Göra båda delarna i Adobe Campaign tack vare den automatiserade marknadsföringen som finns där. Skapa unika, regelbaserade kampanjer och program som effektiviserar och automatiserar leverans av relevant innehåll och vältajmade erbjudanden.
OMNICHANNEL
Ni har en stor fördel om ni kan erbjuda en kundupplevelse i flera kanaler, men de olika kanalerna måste vara synkade. Med Adobe Campaign kan ni enkelt skapa, hantera och exekvera den typ av högst personaliserade och synkroniserade flerkanalsupplevelser som era kunder önskar sig.
Behöver du tips och råd angående Adobe Campaign?
Hör av dig och få kontakt med en expert hos MYMA.
Adobe Campaign i siffror
Är det värt att implementera en Adobe Campaign lösning? Ja vi är övertygade om det. Det här är vad företag som gjort det har sett i genomsnitt enligt Adobe.
Våra jobb i Adobe Campaign
Anlita en Marketing Automation konsult från MYMA för den här typen av jobb. Något som inte står med i listan? Fråga oss!