Myma Adobe solution partnership

I november 2020 ingick Stockholmsbaserade MYMA ett strategiskt partnerskap med Adobe Inc. och blev i och med det Solution Partner till Adobe Inc. Partnerskapet ger MYMA möjlighet att agera som återförsäljare av framförallt produkter i Adobe Experience Cloud, men också tillgång till utökade resurser hos Adobe för certifieringar, utbildningar, demos och annat.

”Vi brinner för att skapa kundupplevelser i världsklass. Och systemen som möjliggör dem. Partnerskapet är ett bevis på vårt långsiktiga commitment och vi har nu ännu bättre förutsättningar att kunna leverera de bästa tänkbara kundupplevelserna till våra kunder. Vi ser fram mot att jobba närmare Adobe och skapa ännu mer värde för våra kunder på alla våra marknader.” sammanfattar Daniel Jovius, CEO på MYMA.

Om Adobe Experience Cloud

Adobe Experience Cloud erbjuder en effektiv och intuitiv miljö för att skapa one-to-one marknadsförings-kampanjer i både online och offline kanaler. Dess lättanvända användargränssnitt för att skapa personaliserade kundupplevelser låter användarna designa, automatisera, exekvera och mäta kampanjer till väldefinierade målgrupper i alla tillgängliga kanaler.

Om MYMA

MYMA är en snabbt växande leverantör av marknadsföring, teknik och management-tjänster inom Marketing Automation och CRM. Med bas i Sverige och verksamhet i norden, bygger MYMA långsiktiga relationer med kunder och adderar värde i alla steg end-to-end. MYMA’s omfattande erfarenhet av att skapa flerkanals-kundupplevelser och av systemen som möjliggör dem, sträcker sig ända tillbaka till 2011. Bolaget är aktivt inom CRM, marknad och MarTech-området, (Marketing Technology) och jobbar även gärna med datahantering och analys.

#

No responses yet

    Lämna ett svar

    Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *