Salesmanago
Marketing Automation plattformen Salesmanago har över 2000 användare och en rad kända varumärken, särskilt inom retail, har valt Salesmanago. Och det är inte så märkligt, du får en rad sofistikerade och ibland helt avgörande funktioner som blir tillgängliga via ett enkelt användargränssnitt och du får hjälp av en mycket uppskattad supportorganisation.
Prediktiv analys
Analysera kundernas transaktioner och aktivitet för att förutse nästa köp, risk för churn, CLV och den kanal som är mest effektiv för varje kund. Förbättra kundlojalitet och effektiviteten i din marknadsföring genom att anpassa hur du kommunicerar med kunder i olika situationer.
AI
Analysera webbtrafiken, transaktioner och användarprofiler för att med prediktiv analys skapa personaliserade produktrekommendationer och dynamiska segmenteringar och personalisering av hemsidan.
CDP
Bygg 360-vyer av kunder i CDP med data so msamlats från olika källor och interaktionspunkter. Hantera strukturerat och ostrukturerat data med ett och samma kundbegrepp.
HyperSegmentering
Bygg och exekvera hyperpersonaliserad omnikanal kommunikation sommar passar varje kunds beteende och preferenser perfekt.
Lojalitetsprogram
Skapa strategier för att engagera kunder, behålla kunder, förbättra kundupplevelsen och sälja mer. Med avancerad konfiguration av points och tiers går det till och med att skapa ett lojalitetsprogram som hjälper till att nå affärsmålen.
Våra jobb i Salesmanago
Anlita en Marketing Automation konsult från MYMA för den här typen av jobb. Något som inte står med i listan? Fråga oss!