Unica har utvecklats
Unica har sedan länge varit en populär lösning för CRM och Marketing Automation särskilt inom datarika branscher som tex finans och telekom. När HCL köpte Unica och flera andra produkter av IBM 2019 gjorde de även en rejäl satsning på Unica. De har utvecklat en rad efterlängtade och kompletterande moduler i plattformen, baserat på kunders feedback och önskemål, som nu placerar Unica ännu högre upp på önskelistan.
Unica Campaign
Unica Campaign är ett avancerat Marketing Automation-system som erbjuder skalbar kundbearbetning med kraftfulla segmenteringsfunktioner för outbound, multi-channel, multi-wave kampanjexekvering och tracking.
Dra nytta av ett kraftfull, flexibelt och lättanvänt gränssnitt för flowcharts och hantera målgruppsurval, filtereringar, segmentering, kontrollgrupper och tilldelning av personaliserade erbjudanden på ett smidigt sätt.
Centralisera och standardisera hanteringen av erbjudanden och riktat content, för att på ett flexibelt sätt kunna personalisera effektivt i stor skala.
UNICA OPTIMIZE
Överlägsen kampanjoptimeringslösning som väljer den optimala kontaktstrategin för varje kund eller prospekt över tid, erbjudande, kanal och multipla kampanjer.
UNICA INTERACT
Sofistikerad realtids interaktionsmotor som personaliserar kundupplevelser och bestämmer next-best-action för kundkontakt, över en rad kanaler som webbplatser, call centers, CRM-system, bankomater med mera.
UNICA JOURNEY
Målbaserad orkestrering för att visualisera, skapa, exekvera och mäta personaliserade omnichannel kundupplevelser,
UNICA LINK
Snabb och flexibel integrationsplattform. Öppen, lätt att använda, det krävs knappt kod, peka-klicka integrations-ramverk för att koppla ihop alla dina tredjepartsprodukter, egna källor, martech-lösningar med Unica.
UNICA PLAN
Omfattande lösning för din resurshantering inom marknad som ger en gemensam miljö för planering, genomförande och hantering av dina marknadsföringsinitiativ från start till slut.
UNICA DELIVER
Pålitlig och skalbar meddelandehantering. Sömlöst integrerad digital meddelandelösning, som ger personaliserad kommunikation i rätt kanal vid rätt tillfälle.
Funderar du på Unica eller har du några frågor?
Hör av dig och få kontakt med en expert hos MYMA.
Unica Campaign i siffror
Är det värt att implementera Unica Campaign för Marketing Automation? Ja absolut. Det här är vad företag som använder Unica Campaign sett i genomsnitt enligt HCL.
Våra jobb i Unica
När du väljer MYMA får du en leverantör som vill ha en lång och aktiv relation med dig. Vi hjälper dig med högt och lågt och du kan alltid ringa oss på MYMA i första hand.
Förstudie och roadmap UNICA implementation
strategi, segmenterinG
Förvaltning och optimering av kampanjer och program
UNICA implementation
Utbildning
TAM/KAM
Utveckling av kampanjer och program
Integrationer
UNICA UPPGRADERING
UNICA migrering
analyser och rapporter
SVENSKTALANDE SUPPORT
MYMA är Business Partner till HCL
MYMA’s tjänster
Kundomdömen
Så här tycker befintliga användare av nya Unica